Som lyxigt.

Igår kväll: Vi blev hämtade i vit limousin, drack skumpa på vägen till invigningen å blev avsläppta vid röda mattan. Vissa torsdagar blir helt enkelt lite lyxigare än vad man trodde när man vaknade på morgonen. Å ni känner mig, jag ääälskar lyx! Så fast jag gjorde en rejäl skoblunder när jag stack hemifrån å i all hast tog fel skor (noll glam) blev det en alldeles enastående trevlig kväll när fotograf Daniel Johansson invigde ny studio.

Lyckligtvis blev kvällen inte så sen - min vecka har varit nog så full ändå - men det kändes i ögonen när klockan ringde extra tidigt för att hinna till frukostmöte i morse. Den här tjejen kommer inte va tuffast i stan ikväll när radiomikrofonen stängs av, I tell you.
Men ännu har vi flera timmar fredag kvar, och jag kommer fylla dem alla på ett eller annat sätt. Dessutom fick jag precis ett sms från en kär å väldigt efterlängtad vän - som enligt mitt tycke spenderat på tok för lång tid på andra sidan jordklotet - där han förklarade att han är på väg hem. Nu. Klockan fem i eftermiddag, mitt under min radiosändning, är det alltså jag som tar en paus för att kramas me världens härligaste - å min längsta - hippievän.
Det är en lyx i sig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0