Nu kör vi.

Jösses vilket tempo denna veckan har! Jösses? Vem fan säger jösses nu för tiden då..?
Anyhow, dagar blandas med kvällar som blir nätter som blir dagar i ett hiskeligt tempo å jag tänker att det kanske var därför tisdagen blev så bra som den blev. Hela veckan i sig lite dagvill lixom.
Men jag klagar absolut inte, det får gärna snurra i bra tempo, för då tvingas jag att va mitt bästa å det tjänar vi alla på, jag lovar. Som fina P sa igår -när jag insåg att det gått lite för många timmar mellan måltiderna - en grinig Angelica vill vi inte ha. Nä hörrni, det vill vi inte.

Jag har varit låtsasvuxen i ett dygn å har fortfarande samma inställning till bilköpet som igår, fått röster både för å emot, men lever trots allt bara en gång. Mamma va en av dem som höll me, å även om jag vet att hon inte har nån större koll på om det är en bra eller dålig affär känns det ändå skönt me en förälders backning. Me andra ord blir det bilbyte å jag låtsas inte om att solen tydligen ska skina lite mindre följande dagar. Det som görs på en onsdag kan trots allt inte bli fel.

Solskenslunch, rosé-AW å det vanliga sushi-vin-osv.-kvällshänget me P. I need nothing more.
Den här onsdagen levererar.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0