Som att närma sig jultid.

Jag finner mig plötsligt med att, högst ofrivilligt, ha börjat jobba en timme tidigare varje morgon. För er som inte känner mig kan jag meddela att morgonen inte precis är min starkaste tid på dygnet, framförallt inte före dagens första kopp kaffe har runnit ner. Idag var jag ganska sen, ganska stressad å jävligt trött, vilket innebar att jag inte hann dricka kaffe hemma utan kom till frukostmötet vid klockan Vadsomkändessommittinatten, okoffeinerad. Som. I. Trans. Låt oss bara säga att det bör undvikas i fortsättningen.
Å så var det ju hela grejen med att tiden springer snabbt trots tidig start å när jag går hem från jobbet känner jag mig bara halvfärdig, men helstressad, vilket kanske inte är den mest eftersträvade känslan.
Så, jag säger inte att jag inte hinner med allt, jag säger bara att det är lite mycke nu. Eller, möjligen lite för mycke, om man ska va nogräknad.
Vi närmar oss julen, me andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0