Som lite brist på tid å ork bara.

Jag vet att jag inte skrivit på flera dagar, mitt dåliga samvete påminner mig konstant om bloggen som blivit utan tid. Jag har haft en extremt intensiv vecka, flängt hit å dit å haft allmänt fullt upp, lite sådär uttröttande så att jag bara mellanlandade arslet i soffan igår kväll innan jag gick å la mig å sov fler timmar i sträck än på väldigt länge.
Nu njuter jag - med hår som luktar brandrök efter korvgrillning ute i det gråruggiga vädret - av ingentinget, medan mannen å dottern spelar fia i skenet av värmeljus, och det gråruggiga ute har blivit alldeles svart.
Ett glas rött på detta, mina vänner, å en lördag i november kunde va sämre.


Kommentarer
Postat av: Stina G

Du har fått en bloggaward!!! Läs min blogg så förstår du mer. http://foxxybling.blogspot.com/2011/11/award.html

Kram

2011-11-20 @ 20:32:37
URL: http://foxxybling.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0