Som en kalashelg.

En stor familj betyder bland annat en massa människor som ska fira när man fyller år. I mitt fall innebär det oxå tre olika kalas eftersom jag bor i en vanlig trea å familjen dessutom är för många för att ha samma tid ledig samtidigt. Så helgen har alltså mest betytt att jag har lagat mat - det kan va så att min spis har fått en smärre chock me tanke på att det gick en normal månads förbrukning på två dagar eftersom jag oftare resonerar att det finns människor som får betalt för att laga mat - å diskat, diskat, diskat.
Nu sitter jag me mina skrumpfingrar i soffan å undrar hur jag ska ha ork för ytterligare en intensiv vecka. Som följs av ytterligare en. Å ytterligare en....
Jag behöver nog lite semester ett tag. Semester från att vara jag typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0