Som färdigbröllopad. (ja, det är ett ord)

Vilken fanjävlatastisk bröllopsfest det var igår! Låt mig säga att det är med skräckblandad förtjusning jag längtar efter att se fotografernas bilder. Alla var på partyhumör och bjöd på sig själva till tusen, de artister som stod på gästlistan passade på att riva av ett par hits var å vi andra gjorde vårt yttersta för att slita på dansgolvet.
Idag var det däremot bara en fanjävla dag, eller vad man skulle kunna kalla ett bakiskalas utan dess like. När jag äntligen var hemma från Skåne - jag var tveksam till att ens lyckas klara bilresan - blev det därför precis som jag skrev igår, romkoms å sushi.
Först 'He´s not that into you', filmen som alla med lite för mycket blåögd blick bör se minst ett par gånger, sen 'Happy Thank you More please' som nog är gjord för exakt samma människor (som ju ändå måste fortsätta tro att allt kommer bli bra till slut).
Imorn fyller jag för övrigt 27. Igen. Jag som har en precis sådär blåögd blick som man kan förvänta sig att en 27-åring med grönbruna ögon har. Just nu med kraftigt rödsprängda inslag, men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0