Som Alla dagars hjärta.

Visst borde Alla hjärtans dag egentligen vara en dag för ensamma människor, å inte så mycket för framförallt älskande par? Egentligen. Jag menar, alla de som på nåt sätt älskar varandra - oavsett om det är en kärleksrelation, syskon, vänner - visar förhoppningsvis kärlek till varandra varje dag, å inte bara för att det är ett särskilt datum. Eller hur?
Jag är glad att jag har fått förmågan att visa min kärlek till människor i min närhet alla dagar, å jag hoppas att de alltid förstår vad de betyder för mig. Men fine, alla tillfällen att fira kärlek bör väl uppmärksammas, så är det någon som vill ge mig ett hjärta, en bukett blommor, eller en kram just idag så tar jag tacksamt emot det med värme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0