Som bättre sent..

I söndags var det en lite särskild dag - som jag missade. En dag fylld av lite extra ljuvlighet i blandade färger skulle man kunna säga, det var nämligen tulpanens dag!
Jag fullkomligt älskar tulpaner, å det finns många jag skulle vilja ge en bukett till, av olika anledningar. Självklart kan man göra det vilken dag som helst, men just Tulpanens dag hade ju lixom passat lite extra.
Mina tulpaner ger jag iaf nu till:
Mannen - han som har mitt hjärta å gör det komplett.
Dottern - hon är minsann en härlig unge!
Mamma - min idol i många avseenden.
Familjen - den stora, lite stökiga, men mestadels alldeles underbara.
Mina vänner - de finaste man kan ha.
Svärmor - framförallt för att hon födde å uppfostrade den fantastiska mannen.
Er - för att ni finns å bryr er om min lilla värld.

Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0