Som en sömnfundering.

Jag sover dåligt å drömmer mycket, som att tankarna inte får plats på dagarna utan måste inkräkta på mina nätter oxå - även om jag är tveksam till vilka tankar som fick mig att drömma att en paparazzifotograf jagade mig så intensivt att hans skräckinjagande ansikte å kameran i högsta hugg plötsligt letade sig in under fotändan på mitt täcke nångång igår natt - då allt blandas ihop i en konstig röra med ett sömnigt resultat.
I helgen som var sov jag dock bättre än på länge, utan att vakna en endaste gång, å det krävs ingen hjärnforskare för att räkna ut ungefär hur avslappnad jag var då. Jag, planeringens mästarinna, kontrollfreakens överman, lyckades slappna av, lämna de enstaka helgplanerna till mannen med ett "vi tar det som det kommer" å bara njuta av nuet. D e t  v a r  f a n t a s t i s k t !

Så, hur gör man för att kunna släppa alla de där tankarna när man drar täcket över sig? Hur gör man för att hinna leva i det där nuet som man planerar så förbrilt för att hinna med?
Hur starka sömntabletter kan man köpa receptfritt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0